Sezona gripa

Provela sam 10 dana sa temperaturom, zapusena, pokvarenog stomaka i u raznoraznim bolovima i neprijatnostima a ja imam 25 godina. Moja baba ima preko 80 godina i dobila je isti virus i to verovatno od mene bilo joj je lose jedan dan, sutradan je bila malo kilava i to je to – kao nova. Kao da smo obrnule uloge. A onda saznam da je ona vakcinisana za grip kao i svake godine jer je baba a to je valjda moderno kod njih. Zakljucak? Svaka cast baba sto si pametnija od mene.

Sve cesce vidjam rodjitelje koji ne vakcinisu svoju decu. To je sad moderno. Sad smo svi vegani, kupamo se samo organskim preparatima i ne vakcinisemo decu jer to je lose za njih. Znate sta je jos lose? Kada deca umru od gluposti poput boginja. Ja sam dete koje od rodjenja prolazi kroz neke ratove, nestasice, bombardovanja i sranja. Prelezala sam sve zivo nazalost. 2 vrste boginja, nekoliko upala pluca, mononukleozu, veliki kasalj i ko zna sta jos cega se ni ne secam. A onda sam za vreme bombardovanja dobila astmu. Pitam se da li bih dozivela 25 rodjendan da nisam bila vakcinisana? 

Leave a Reply

