Svet bi bio losije mesto bez netflixa


Od kako sam dobila apple tv ima dana kada ne vidim poentu u izlasku iz kuce pogotovo sada kada je hladno napolju.

Ja sam jedna od onih koji vise vole serije nego filmove tako da mozete misliti moje srece kada sam dobila netflix. Na mom ogromnom tv-u i maleckom apple tv-u gde ima skoro sve sto mogu pozeleti za samo 10 dolara mesecno.

Moram se pozaliti da neke serije zaista fale da upotpune dozivljaj.

  1. The Sopranos (najveci problem)
  2. The Simpsones (ok ovo jeste crtani ali Simpsonovi su legenda idealni su i za decu da im pustite a da se ne lazemo i za odrasle oni su nekako must have)
  3. The X-Files (jeste da je matora serija ali u prosloj godini su izbacili celu novu sezonu koja se nekima svidja, nekima ne ali svakako dosije x je kultna serija i treba je imati)
  4. Battlestar Galactica (seriju sam gledala, ok mi je bila ali zaista nisam ostala odusevljena ali generalno ova serija ima kultno pracenje i mislim da zasluzuje mesto na netflixu)
  5. Sex And The City (mozda jeste zenska pms serija ali niko ne moze osporiti njenu svetsku popularnost a ako se uzme u obzir da ima satc filmova zasto nema serije?)
  6. Doctor Who (Da, znam da ima Doctor Who na netflixu ali zasto samo od 5 sezone do 9 gde su prve cetiri. Rezumem zasto nisu okacili bas one stare doktore ali ozbiljno sta je sa prve cetiri sezone??? Mozda sam malo pristrasna zato sto je ovo moja omiljena serija ali i dalje smatram da je ovo ogroman propust)
  7. The Walking Dead (ovo mi je razumljivo zasto sada nema predpostavljam da je preskupo jer nije njihova produkcija i jos se snima)
  8. Only Fools And Horses (stara britanska serija ali je klasik i niko ne sme da propusti jer je prakticno stvar opste kulture)
  9. Lost (sjajna i zbunjujuca serija vec je proslo 7 godina od kako je prestala da se snima trebali su da se otvore)
  10. Mad Men (zaista veliki propust)


E sada kada sam se zalila i ispljuvala ih moram i da ih pohvalim. Popularne serije poput:

  • Breaking Bad
  • Better Call Saul
  • House MD
  • Sherlock
  • Orange Is The New Black
  • Doctor Who
  • Dexter
  • Narcos
  • Californiacation
  • The Good Wife
  • Stranger Things
  • Gilmore Girls
  • Rick And Morty
  • House Of Cards
  • Hannibal
  • Gillmore girls
  • Gillmore girls a year in life
  • Daredevil
  • Gossip Girl
  • Star Trek Enterprise
  • Star Trek Voyager
  • Crown
  • Pretty Little Liars
  • Continuum
  • Archer

I mnoge druge…


Ja trenutrno gledam Daredevil seriju. Ima samo dve sezone ali je zapravo vrlo zanimljivo uradjena i dosta prati strip a glumacka ekipa je odlicna.

The Good Wife sam prvi put gledala skoro bas na netflixu. Nikada pre nisam htela da je gledam jer mi je delovalo nekako previse “zenskasto” medjutim nikako nisam bila u pravu serija nikako nije bajka sa ziveli su srecno do kraja svog zivota ima prave zaplete i realne likove. Zapravo sam bila odusevljena serijom.



Better Call Saul mi se dopala iako nisam imala neka posebno iscekivanja jer je to ipak nastavak na neki nacin jedne od najboljih serija svih vremena, ali bila mi je zabavna i dopao mi se Saul kao lik a njegova odeca me je zabavljala iz epizode u epizodu.


Dakle ako imate problema sa nesanicom, imate viska slobodnog vremena, volite serije ili pak nemate sta da radite trenutno platite netflix i apple tv i uzivajte ✌️

Leave a Reply

